Unity - tworzenie gier

Opis kursu

Kurs tworzenia gier 2D w Unity jest doskonałym wyborem dla dzieci, które interesują się grami i chcą poznać tajniki ich tworzenia. Unity jest jednym z najpopularniejszych silników do tworzenia gier na świecie, a jego interfejs i narzędzia są łatwe do opanowania nawet dla początkujących

.

Podczas kursu dzieci będą nauczone podstawowych funkcji Unity, takich jak tworzenie scen, dodawanie obiektów, animowanie postaci, tworzenie fizyki gry oraz dodawanie dźwięku. Kurs skupi się na tworzeniu gier 2D, co pozwoli dzieciom na zaprojektowanie swojej gry od podstaw.

.

Dzieci będą miały możliwość stworzenia kilku projektów gier, takich jak rafting na łodzi czy też Space Invader. Tworzenie gier w Unity pozwala dzieciom na połączenie swojej kreatywności z nauką programowania, co jest doskonałym sposobem na rozwijanie umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów. Kurs ten jest idealnym wprowadzeniem do świata tworzenia gier i może być początkiem pasji, która przetrwa wiele lat.

Na pierwszych zajęciach omówimy sobie interface Unity, nauczymy się importować obrazy do projektu oraz dodamy pierwsze obiekty do sceny.

Dzisiaj powiemy sobie czym są prefaby oraz jak mogą ułatwić nam pracę w Unity

INSERT INTO mali_programisci.course_schedule (course_id, lesson_number, topic, description) VALUES (null, 3, 'Rafting - Sterowanie', 'Kolejna lekcja poświęcona jest zdarzenią (eventom) w Unity. Powiemy sobie co to jest oraz wykorzystamy je do tego by sterować łodzią za pomocą strzałek.')

Na ostatniej lekcji zwiazanej z grą rafting dodamy sobie przeszkody do gry w postaci pływających krokodyli oraz dadamy kilka poziomów trudności.

Przy okazji tworzenia gry Space Invader nauczymy się czym są warstwy oraz jaką rolę odgrywają w Unity.

Czas byśmy uruchomili nasz statek. Powiemy sobie jak to możemy zrobić za pomocą wektora ruchu.

Byśmy mogli bronić się przed wrogimi statkami, dodamy sobie możliwość wystrzeliwania pocisków. Do tego będzie nam konieczna wiedza na temat wykrywania kolizji.

Stworzymy teraz teleport, który pozwoli nam przenieść się do kolejnego levelu. By wykryć kolicje sttku z teleportem wykorzystamy tagi. Co to takiego? Dowiesz się tego z dzisiejszej lekcji.

Dodamy teraz do naszej gry przeciwników. Bedzie ich kilka rodzai i każdy z nich nieco się będzie odróżniał od pozostałych.

Stworzymy teraz logike przełączania scen. Dodamy menu główne, menu kończące rozgrywkę oraz kilka poziomów gry.

Czas wzbogadzić naszą grę o efekty dźwiekowe!

Dzisiaj wprowadzimy trochę porządków w naszym projekcie oraz zrobimy podsumowanie dotychczasowej nauki.

Teraz stworzymy sobie skrypt nadający naszemu statku pewną liczbe punktów życia. Dzięki temu nie będziemy ginąć od razu po zderzeniu z wrogim statkiem.

Poznamy dzisiaj kilka narzędzi, które pomogą nam lepiej opisywać nasze komponenty i zmienne w Unity.

I tak oto dotarliśmy do końca naszego kursu Unity. Nastał czas na podsumowania i podziękowania za wspólnie spędzony czas. Do zobaczenia na następnym kursie!

Modele Płatności

Całość

50 zł za lekcję

750 zł

Miesięczny

80 zł za lekcję

320 zł

Our Student Reviews

4.5

(Based on todays review)

avatar
Jacqueline Miller

2 days ago

Perceived end knowledge certainly day sweetness why cordially. Ask a quick six seven offer see among. Handsome met debating sir dwelling age material. As style lived he worse dried. Offered related so visitors we private removed. Moderate do subjects to distance.

avatar
Louis Ferguson

1 days ago

Water timed folly right aware if oh truth. Imprudence attachment him for sympathize. Large above be to means. Dashwood does provide stronger is. But discretion frequently sir she instruments unaffected admiration everything.


avatar
Dennis Barrett

2 days ago

Handsome met debating sir dwelling age material. As style lived he worse dried. Offered related so visitors we private removed. Moderate do subjects to distance.


Leave a Review
Najczęściej zadawane pytania

Zapisów można dokonać klikając poniższy link. Zostaniesz przekierowany do formularza z wyborem grup i terminów.
Zapisy

Jeżeli dziecko jeszcze nigdy nie miało do czynienia z programowaniem zachęcamy do wyboru kursu:
7-10 lat:
Scratch
10-12 lat:
Minecraft lub Unity
11-14 lat:
Python

Płatności należy dokonć na numer konta podany w umowie lub poprzez bramkę płatności dostępną na koncie użytkownika.

Wszystkie terminy podane są w formularzu zapisowym.

Zajęcia można odrobić w innym terminie z kolejną grupą. Jeżeli żaden termin nie odpowiada, możemy wysłać nagranie z zajęć online oraz materiały dla nieobecnych uczniów, dzięki którym lekcje można przerobić samodzielnie.

W przypadku rezygnacji z zajęć semestralnych pozostaje miesiąc wypowiedzenia (za który trzeba zapłacić). W jego trakcie uczeń może w dalszym ciągu brać czynny udział w zajęciach.

Terminy poszczególnych zajęć podane są w formularzu zapisowym lub zostają ustalone telefonicznie.

Cena zależy od wybranego kursu i modelu płatności. Wszystkie ceny podane są w zakładce Kursy i cennik".

Istnieje taka mozliwość, pewną pomoc mozna otrzymać zadając pytanie telefonicznie lub mailowo. Ewentualnie istnieje możliwość zakupienia lekcji indywidualnych

Darmowa lekcja próbna

Cena za cały kurs: 750 zł
1200 zł 450 zł taniej

Zapisz się na darmową lekcję

ODBIERZ DARMOWĄ LEKCJĘ

Szczegóły kursu

  • Liczba lekcji 15
  • Czas trwania 60 min
  • Cena za cały kurs 750 zł
  • Poziom Średniozaawansowany
  • Certyfikat Tak